خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

بیش از ۱۶ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات ازدواج در استان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۴۴

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه ۷۴ درصد از متقاضیان تسهیلات ازدواج موفق به دریافت آن شده‌اند، گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار و ۸۵۷ نفر موفق به دریافت این تسهیلات ازدواج در استان شده‌اند.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان در سخنانی، اظهار داشت: تا پایان آذرماه ۱۴۰۲، مجموع متقاضیان وام ازدواج در استان ۲۴ هزار و ۸۹ نفر بوده است.

وی افزود: از این تعداد، ۱۶ هزار و ۸۵۷ نفر، معادل ۷۴ درصد از متقاضیان تسهیلات ازدواج موفق به دریافت آن شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه  گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۲۳۲ نفر در صف دریافت این تسهیلات در استان هستند.

یاوری، عنوان کرد: در مجموع حدود سه میلیارد تومان نیز در این زمینه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دستور شخص رئیس‌جمهور در ستاد ساماندهی امور جوانان این بوده که تمام درخواست‌های وام در صورت تکمیل مدارک، باید پرداخت شوند، افزود: اگر مواردی باشد که بانک بی‌دلیل از پرداخت تسهیلات به آنها سرباز زده باشد، بلافاصله ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه ما وظیفه داریم که این موارد را پیگیری کنیم، افزود: گزارش مکتوب دراین‌رابطه نیز از سوی بانک‌ها باید ارائه شود.

یاوری با اشاره به اینکه گزارش وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج به تفکیک از سوی بانک‌ها اعلام شود، تصریح کرد: ما در اولین فرصت وضعیت پرداخت این تسهیلات را رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی گفت: اگر کسی مدارک دریافت وامش کامل باشد، شرایط داشته باشد، باید تسهیلات به او دریافت شود چرا که دولت نسبت به پرداخت این تسهیلات تعهد داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز