خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خبر داد؛

تأیید صلاحیت 4 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۷۷

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه صلاحیت 4 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری این استان تأیید شد، گفت: در مجموع 10 نفر داوطلب در استان مرکزی شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بودند که صلاحیت 4 نفر تأیید شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی به نامزدهایی که جدیداً برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند اشاره داشته و افزود: صلاحیت 7 داوطلب انتخابات مجلس در 4 حوزه انتخابیه این استان تایید شد.

وی ادامه داد: از حوزه انتخابیه اراک کمیجان و خنداب 2 داوطلب، از حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش و فراهان 2 داوطلب، از حوزه انتخابیه شازند 2 داوطلب و از حوزه انتخابیه خمین یک داوطلب تأیید صلاحیت شدند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی به مجموع تعداد نامزدهای تأیید صلاحیت شده این استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و اظهار داشت: از مجموع 524 داوطلب انتخابات مجلس استان، 337 داوطلب معادل 71 درصد تأیید صلاحیت شدند.

حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی با اشاره به تعداد کرسی‌های نمایندگی استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: این استان با 6 حوزه انتخابیه اصلی، 7 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و 2 کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز