خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز خبرداد؛

حفظ و کنترل پهپادی محدوده باغات قصردشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۰۶

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کلید خوردن بازدیدهای نظارتی توسط شهردار شیراز به همراهی اعضای شورای اسلامی شهر از تدابیر ارزشمندی است که شایسته تقدیر و تشکر است.

به گزارش ایلنا، مسعود زارعی در  یازدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری در منطقه ۶ شیراز  افزود:در این بازدیدها فرصتی فراهم شده که از نزدیک صدای مردم را بشنویم و مستقیما در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیریم.

عضو و ناظر شورا در منطقه شش شهرداری بازگشایی گره ترافیکی محور مجموعه معالی آباد را یکی از مشکلات این منطقه دانست و گفت:  وجود این گره ترافیکی مردم این منطقه را آزار می دهد که امیدواریم با قول شهردار شیراز  تملکات آن در دستور کار بوده و تا سال آینده شاهد حل آن باشیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز حل مشکل محله قصردشت را نیز در دستور کار دانست و عنوان کرد: مشکل محله قصردشت، مشکل جدی چند ساله است که بر آن تمرکزی صورت گرفته و یکی از عزیزان شورای شهر که اهل قصردشت هستند پذیرفتند که نظرات عموم مردم را جمع بندی کرده و به یک خاستگاه عمومی برسانند.

وی ضمن تاکید بر برنامه های جدی در منطقه ۶ تصریح کرد: هم اکنون وجود کشت های غیرمتعارف با آبهای فاضلاب در حاشیه منطقه ۶ سلامتی مردم را تهدید می کند.

زارعی تصریح کرد: در سال گذشته به کمک شهرداری حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی مذکور  امحا شد ولی امسال به شکل جدی تلاش می کنیم با نظارت منطقه ۶ که اساسا کشت صورت نگیرد.

عضو و ناظرشورا در منطقه ۶ مشکل اساسی دیگر منطقه را کشف و کنترل تخلف ساختمانی در باغات عنوان کرد و گفت: با وجود ستاد باغات و معاونت اجرایی منطقه ۶، متولیان اصلی این کار دقیقا مشخص نیست و قرار است در جلسه ای متولی مستقیم این موضوع مشخص شود.

این مقام مسئول در پارلمان شهری شیرازهمچنین از حفظ و کنترل پهپادی محدوده باغات قصردشت خبر داد و گفت: این موضوع در راستای حفظ و صیانت از باغات در دستور کار است.

وی از تشکیل هفت کارگروه در منطقه ۶خبر داد و گفت: در مصاحبه ای اقدامات اساسی، اصولی و زیربنایی این منطقه که ظرفیت های فوق العاده دارد در نظر خواهیم گرفت و به اطلاع عزیزان خواهیم رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز