خبرگزاری کار ایران

تردد در محورهای مواصلاتی استان یزد ایمن و برقرار است/ امدادرسانی به بیش از ۶۰ نفر در گردنه سخوید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۲۷

با توجه به بارش رحمت الهی از روز گذشته در استان یزد به بیش از ۶۰ نفر در گردنه سخوید امدارسانی شد و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان یزد ایمن و برقرار است.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد رستگاری؛ مدیرکل راهداری این استان با اشاره به بارش رحمت الهی از روز گذشته در مناطق مختلف استان یزد اظهار داشت: هیچ‌گونه مشکلی و محدودیت و مسدودی در شبکه راه‌های استان رخ نداده و نیروهای عملیاتی راهداری در آماده باش کامل بسر برده و برای برقراری ایمنی راه‌ها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه اخبار مربوط به مسدود شدن مسیرها کذب بوده خاطرنشان کرد: از همان ساعات اولیه آغاز بارندگی، راهداران در تمامی مناطق اقدامات لازم جهت کاهش لغزندگی جاده‌ها و برف‌روبی در منطقه سخوید را در دستور کار قرار داده و برای تردد کاربران راه هیچ‌گونه مشکلی به وجود نیامده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، عنوان کرد: از رانندگان محترم تقاضا می‌شود در صورت امکان سفرهای غیرضروری را از برنامه خود حذف کرده و تردد به مناطق ییلاقی را به بعد از بارندگی موکول کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی به بیش از ۶۰ نفر در گردنه سخوید و محور‌های مواصلاتی خبر داد و گفت: با آغاز بارش سنگین برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی استان، با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم امداد و نجات کوهستان تفت به بیش از ۱۲ خودروی گرفتار در گردنه سخوید امدادرسانی شد.

محمدعشقی افزود: ۵ امدادگر و نجاتگر در قالب ۲ تیم عملیاتی با استفاده از یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو کمک‌دار در گردنه سخوید به امدادرسانی به ۶۰ نفر حادثه دیده از برف و باران پرداختند.

وی تصریح کرد: همشهریان از رفتن به ارتفاعات و روستا‌ها خودداری کنند و در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث، در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز