خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

هزار و ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در استان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۹۱

استاندار لرستان گفت: تعداد هزار و ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در استان وجود دارد که از این تعداد هزار و ۳۰ مورد ثابت و ۶۲۴ مورد سیار است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار امروز شنبه در حاشیه برنامه صبح بخیر ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لرستان به عنوان شانزدهمین استان کشور از حیث جمعیت، ۱۲ شهرستان دارد که با داشتن ۷ حوزه انتخابیه، ۹ نفر را راهی مجلس خواهد کرد.

وی افزود: هزار و ۱۰۱ نفر در ابتدا اقدام به پیش ثبت‌نام کرده که از این تعداد ۵۶۹ نفر مدارک را تکمیل کردند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تا کنون تعداد ۳۱۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند، افزود: قطعا تا زمان شروع رسمی تبلیغات به آنها افزوده خواهند شد

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در شعب اخذ رای فعال خواهند بود، افزود: در این دوره نسبت به دوره گذشته انتخابات ۱۰ درصد به شعب اخذ رأی استان افزوده شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: همچنین تعداد ۷ شبکه محلی سیما برای تبلیغات کاندیداها در ۷ حوزه انتخابیه استان توسط صداوسیما راه اندازی شده است.

زیویار بر برقراری انتخاباتی سالم تاکید و اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز