خبرگزاری کار ایران

کولاک در گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و گلواری چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۹۸۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: براساس گزارش دوربین‌های نظارت تصویری گردنه‌های چری و شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ و گلواری شهرستان لردگان در معرض کولاک شدید قرار دارد.

به گزارش ایلنا، روح الله غلامی شامگاه شنبه در گفت وگو با ایلنا افزود: با وجود بارش برف در بیشتر محورهای استان چهارمحال و بختیاری تردد در تمام محورهای ارتباطی این استان عادی و روان است.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به خصوص در گردنه‌ها الزامی است.

غلامی یادآور شد: در زمان حاضر تمام ۴۵۰ نیروی انسانی زیر مجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند،

وی اضافه کرد: کابران جاده‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها از سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، گردنه‌های چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر منطقه بازفت به استان خوزستان است که بر اثر بارش سنگین برف این محورها مسدود شده بود.

هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز