خبرگزاری کار ایران

در بهمن ماه؛

160 تن برنج و شکر تنظیم بازار در قزوین توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۴۱

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در بهمن ماه امسال ۱۶۰ تن برنج وارداتی و ۱۵۰ تن شکر ویژه خانوار تنظیم بازار در استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، جمشید زمانی در این باره اظهار کرد: این طرح در راستای تنظیم بازار ویژه بهمن ماه است و از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تخصیص یافته است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: برنج وارداتی هندی با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان و برنج وارداتی پاکستانی برای هر کیلوگرم ۳۸ هزار تومان برای مصرف کننده تعیین شده است.

وی اضافه کرد: همچنین شکر در بسته‌های ۱۰۰۰ گرمی با قیمت ۳۴ هزار تومان و فله هرکیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف کنندگان است.

این مسئول گفت: توزیع برنج وارداتی و شکر بر اساس درصد جمعیتی به شهرستان‌های تابعه اختصاص داده شده که مباشرین به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان معرفی و نسبت به توزیع اقلام و کالاهای یاد شده از طریق تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف َمنتخب و بازارچه‌های شهرداری توزیع خواهد شد.

زمانی خاطر نشان کرد: شکر و برنج تنظیم بازار علاوه بر تامین نیاز مصرف کننده به تعادل بخشی در بازار و ثبات در قیمت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز