خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

اجرای طرح‌های راهداری بافق با هزینه هزار و ۱۴۰ میلیارد ریالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۸۸

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بافق گفت: در حال حاضر سه پروژه در حوزه راهداری این شهرستان با مجموع اعتبار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، «محمدصالح عابدی» در این باره گفت: شهرستان بافق دارای ۷۴۰ کیلومتر شبکه راه شامل، ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۱ کیلومتر راه اصلی دو طرفه، ۴۵ کیلومتر راه فرعی، ۱۸۵ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۱۲۰ کیلومتر راه شنی و ۲۰۹ کیلومتر راه خاکی است.

وی با اشاره به طرح های در دست اجرای راهداری بافق افزود: هم‌اکنون سه پروژه با مجموع اعتبار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال شامل بهسازی محور روستایی بافق – قطرم با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد، بهسازی محور کوشک – شیطور و احداث پل محور روستایی دارستان در دست اجرا است.

عابدی گفت: اجرای ۶.۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم، هشت کیلومتر شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، ۷۵۰ مورد ساماندهی و نصب علائم عمودی، خط‌کشی راه‌ها به طول ۲۳۰ کیلومتر، ۱۶۷ مترمربع لکه‌گیری و مرمت آسفالت از طرح های راهداری بافق در سال جاری است.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی نقاط پرحادثه شامل نصب تابلو و علائم افقی و عمودی، چهار مورد اصلاح و آشکارسازی، تعمیر و نصب ۴۶۰ متر گاردریل، تابلو شویی طی دو نوبت، ۶۲۰ ساعت برقراری گشت‌های راهداری در ایام نوروز، چهار مورد نصب و ۲۴ مورد تعمیر چراغ‌های پلیسی و چشمک‌زن، انسداد ۲۵ مورد راه‌های دسترسی غیرمجاز و جمع‌آوری ۲۶ مورد تابلوی غیرمجاز نیز در کارنامه ۹ ماهه راهداران بافقی ثبت شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان یادآور شد: مجموعه حمل‌ونقلی شهرستان بافق دارای ۳۹ شرکت فعال است که ۲۲ شرکت در محل مجموعه مستقر و دارای ساختمان صدور بارنامه و امکانات رفاهی رانندگان بوده ود ۱۶ شرکت نیز در شهرک صنعتی شهرستان به ارائه خدمات می‌پردازند.

عابدی افزود: انتقال تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل از سطح شهر به مجموعه حمل‌ونقل شهرستان واقع در کمربندی، صدور بارنامه در شرکت‌ها و خدمات‌دهی به رانندگان، بازدید از عملکرد مدیران فنی مستقر در مجموعه به لحاظ کامل بودن تجهیزات ایمنی و مهار بار قبل و بعد از بارگیری، بازدید و کنترل بارنامه در مجموعه و محورهای حوزه استحفاظی، راه‌اندازی سامانه کنترل اضافه تناژ نیز از جمله اقدامات راهداری شهرستان بافق در حوزه حمل‌ونقل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز