خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار شیراز خبرداد؛

احداث پارک ویژه کودکان اوتیسم در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۹۷۳

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از احداث پارک ویژه کودکان اوتیسم در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی چوبینی در یک نشست خبری از افتتاح و کلنگ‌زنی۱۰ پروژه به ارزش ۳۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال توسط سازمان متبوع خبر داد و اظهار داشت: کلنگ‌زنی ۶ سالن ورزشی، هر یک با زیربنای ۱۵۷۰ مترمربع و به ارزش ۲۴۶۰ میلیارد ریال در دهه فجر انجام خواهد شد و ظرف ۱۸ ماه به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه ساختمان کافه کتاب ۱۳۷۸ متر مربع زیربنا به ارزش ۲۱۱ میلیارد ریال، دیگر پروژه‌ای است که در دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد، از کلنگ‌زنی پارک ویژه کودکان اوتیسم خبر داد و عنوان کرد: ضلع جنوبی باغ خانواده در محله کشن به متراژ ۸ هزار متر مربع، بهسازی شده و به عنوان پارک اوتیسم در اختیار این کودکان قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار شیراز در خصوص راه‌اندازی بلندگوهای شهری نیز گفت: فاز یک این پروژه به طول ۶ کیلومتر، در محورهای اصلی شهر از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا و از چهارراه پانزده خرداد تا خیابان ۹ دی، به ارزش ۶۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود که امیدواریم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به بهره برداری برسد.

چوبینی از تبدیل شدن ساختمان قدیمی شهرداری شیراز به موزه خبر داد و گفت: شروع سناریونویسی برای این موزه انجام شده است و امیدواریم که در آن، از زمان شکل‌گیری شهر شیراز تا آینده شهر روایت شود. ضمن اینکه در نظر داریم ملاقات‌های رسمی شهردار شیراز که نیاز به تشریفات خاص دارد نیز در این مکان برگزار شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: «باغ کودکانه» در دل باغ‌ها، یکی دیگر از پروژه‌های آماده افتتاح است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در پایان گفت: رسانه‌ها می‌تواند در زمینه نظارت و رفع مسائل شهری، کمک زیادی به ما برسانند و اگر مشکلات را به ما منعکس کنند، با سرعت بیشتری برای رفع آنها اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز