خبرگزاری کار ایران

در محل کانون بازنشستگان البرز؛

همایش تشریح بسته حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۲۵۷

همایش تشریح نحوه پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج در محل کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، همایش تشریح نحوه پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج با حضور کارشناسان معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان البرز و با حضور بیش از یکصد نفر از اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز، امروز دهم بهمن ماه در محل کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان کرج برگزار شد.

در این همایش کارشناسان معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز نسبت به تشرح بسته حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج و فرایند پرداخت هزینه‌های درمانی پرداختند.

همچنین در این همایش در خصوص چگونگی نشان دار کردن بیماران خاص و صعب العلاج مشمول طرح حمایتی دولت در سامانه تامین اجتماعی، فرایند پذیرش مدارک درمانی به منظور دریافت هزینه‌های بیماران خاص و صعب العلاج، میزان و سقف هزینه‌های درمانی و دندانپزشکی مشمول طرح حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج توضیحات و راهنمایی لازم ارائه کردند.

در این همایش‌ها که با همکاری کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به صورت هفتگی مستمر برگزار می‌شود، کارشناسان و متخصصین حوزه‌های مختلف مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز نسبت به تشریح مسائل درمانی، خدمات، هزینه‌ها و همچنین بسته‌های آموزشی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران می‌پردازند و بسته‌های آموزشی ویژه‌ای نیز تهیه و در بین شرکت کنندگان توزیع می‌شود.

بسته حمایتی بیماران خاص و صعب العلا ج یکی از اقدامات مهم دولت فعلی است که در حال حاضر ۱۰۷ بیماری را تحت پوشش داشته و هزینه‌های مربوطه از محل بودجه سازمان بیمه سلامت در حال پرداخت می‌باشد و بیماران خاص و صعب العلاج می‌توانند به منظور بهره مندی از این طرح با مراجعه و در خواست از پزشک به منظور نشاندار کردن بیماری‌های دیابت، فشارخون و اوتیسم اقدام و در سایر موارد نیز بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به سایت معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی به نشانی darman. tamin. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز