خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین:

مسیر طی شده انقلاب اسلامی نیازمند بررسی و تبیین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۶۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی در مسیر طی شده ۴۵ ساله خود نشانه‌هایی از حقانیت الهی را به اثبات رسانده و همین مساله نیازمند بررسی است که در چه شرایطی این انقلاب توانسته چنین عظمتی را امروز بیافریند.

به گزارش ایلنا، آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی صبح امروز در سالن همایش‌های کوثر قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی در این مراسم گفت: در اتفاقات سال گذشته، بسیاری قضاوت می‌کردند که کار انقلاب تمام است چرا که نسل جوان دچار انقطاع از اساس و شعار حقیقی و بنیادین انقلاب اسلامی شده اما حضور جوانان ما در عرصه‌های مختلف از جمله اعتکاف خلاف این را ثابت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به اینکه امسال قزوین میزبان ۱۰ هزار و ۷۰۰ معتکف بود، افزود: بخش عظیمی از افراد شرکت کننده شامل جمعیت دانشجویی و دانش‌آموزی بودند که در واقع چهره حقیقی و اصلی و جوان انقلابی ایران اسلامی را نشان دادند.

وی، جوانان ایرانی را شجره طیبه انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: در مقابل چشمان مردمان جهان، جوانان مومن و انقلابی ما امروز قد کشیده و به همت آنان که در همه صحنه‌های انقلاب نیز بروز و ظهور دارند، توانسته‌اند صحنه‌هایی چون اعتکاف را رقم بزنند و عزت بیافرینند.

کاظمی ادامه داد: امروز همه جهان شاهد است که سراسر منطقه تمام توانش را به کار گرفته تا اجازه ندهد استعداد جوانان ایران اسلامی شکوفا شود، برروی پای خود بایستد تا طعم استقلال و آزادی را بچشد.

وی با بیان اینکه ما امروز به واسطه همین مجاهدت‌ها، زیباترین صحنه‌های عزت یک ملت را در قاب انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم، افزود: با توجه به اینکه این روزها شاهد تلاش‌هایی هستیم که چهره جوانان میهن اسلامی ما را وارونه به تصویر بکشند، کار مجموعه حوزه تعلیم و تربیت ما را دوچندان کرده، اما آن چه مسلم است، مسیر انقلاب به فضل الهی به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز