خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتخاب نماینده مجلس باید هوشمندانه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۸۹۵

یک فعال کارگری گفت: تا کمتر از یک ماه دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و جامعه کارگران ساختمانی باید در انتخاب نماینده مجلس هوشمندانه عمل کنند تا مشکلات آنها برطرف شود.

جوادکمیزی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: مجلس فعلی هیچ اقدام مثبتی برای کارگران ساختمانی انجام نداده و حتی بلای جان بیمه‌ای آنها هم شده و این جامعه کارگری مظلوم و زحمت کش جامعه در این شرایط تورمی اقتصاد و رکود ساخت و ساز دچار مشکلات جدی هستند. جامعه کارگری همیشه وفادار به آرمان‌های انقلاب، امام و نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: در شرایطی جامعه کارگران ساختمانی که  انتظار داشتند نمایندگان مجلس کمکی به آنها بکنند با کمال ناباوری متاسفانه تاکنون هیچ اقدمات جدی از سوی نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات بیمه‌ای که اولین و ابتدایی ترین نیاز این قشر کارگران است نبوده‌ایم و فقط وعده پوشالی بوده است.

کمیزی بیان کرد: بزودی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری برگزاری می‌شود و از جامعه کارگری می‌خواهیم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.حضور پرشور در انتخابات باعث سربلندی و قدرتمندی بیشتر نظام جمهوری اسلامی در جهان می‌شود.

وی بیان کرد: جامعه کارگری باید افرادی را انتخاب کنند که که اهل فساد، رشوه، معامله گری، اسراف و حرف‌های بی عمل و ... نباشد و خود را متعهد به تدوین قوانین مدافع حقوق مردم، حذف قوانین مزاحم و تلاش در جهت تحقق وعده های انتخاباتی خود مخصوصا در مورد جامعه کارگران بدانند. همچنین ضعف قوانین موجود این است که وقتی به مرحله اجرا توسط سازمان ها می‌روند اینقدر آیین نامه های اجرایی  با ماده، تبصره و بند همراه می‌شوند که از هدف اصلی تدوین آن قانون دور و اصل آن فراموش می‌شود.

وی یادآور شد: بیمه اجتماعی، امنیت شغلی، مسکن و معیشت از مشکلات اصلی جامعه کارگران ساختمانی است و زمانی که خیال کارگر از آینده شغلی خود راحت باشد قطعا راندمان کاری بالاتری خواهد داشت و در نهایت به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز