خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین مطرح کرد؛

لزوم رعایت عدالت در توزیع خدمات و امکانات شهری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۵۴

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: تصمیمات شورا در تصویب لوایح درآمدی و تعرفه عوارض و بهای خدمات باید به سمتی باشد که فشار مضاعفی به شهروندان وارد نشود و توزیع عادلانه امکانات و خدمات مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی درباره تعرفه خدمات آموزشی مراکز فرهنگ‌سرا و خانه‌های فرهنگ شهرداری قزوین اظهار کرد: اکثر افرادی که از خدمات فرهنگ‌سرا و خانه‌های فرهنگی استفاده می‌کنند جزء اقشار ضعیف هستند و از این رو شایسته نیست که در این بخش افزایش بی رویه تعرفه کلاس‌های آموزشی را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: اگر تعرفه‌ها را افزایش دهیم متناسب با آن فردی که در مزایده برنده می‌شود برای تامین هزینه‌ها مجبور است فشار بیشتری به مردم وارد کند و در نهایت این شهروندان هستند که متضرر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این روش مغایر با سیاست‌های کلی شورا و شهرداری در حوزه فرهنگی است، خاطرنشان کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که فشار بر قشر ضعیف جامعه کمتر شود چرا که هدف از خدمات صرفا رفاه حال شهروندان است.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: ما عوارض و سایر بهای خدمات را از شهروندان می‌گیریم و باید به نوعی آن را با خدمات مطلوب به شهروندان برگردانیم پس می‌طلبد که حتما توزیع عادلانه‌ای در ارایه خدمات داشته باشیم.

وی پیشنهاد داد تا در برخی ردیف‌ها که تعرفه کلاس‌های آموزشی افزایش بی رویه‌ای دارد کاهش تعرفه‌ها صورت گیرد و در مجموعه تعرفه خدمات آموزشی در مراکز شهرداری بیش از ۴۶ درصد افزایش نیابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز