خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

انتخاب افراد باصلاحیت و سالم برای مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۹۳

استاندار قزوین گفت: دقت در مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید افراد سالم و باصلاحیت را برای نمایندگی مجلس انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین در سومین روز از دهه فجر، به شهرستان آبیک سفر کرد.

حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید شاپور نیکخواه در ابتدای این سفر صورت گرفت.

محمدمهدی اعلایی در ادامه در جشن رای‌اولی‌های این شهرستان حاضر شد و گفت: جمهوری اسلامی به جوانان برای مشارکت در سرنوشت بها می‌دهد، شرکت در انتخابات و رای دادن باعث می‌شود کشور با عقیده شما مدیریت شود.

استاندار قزوین ادامه داد: شرکت با دقت در انتخابات دارای اهمیت است؛ زیرا این افراد هستند که قانون‌گذاری و نظارت و ریل حرکت دولت را تعیین می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز که در چهل و پنجمین سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، شاهد حاکمیت اراده یک ملت در جهان هستیم و مهم ترین دستاورد پیروزی انقلاب این است که باعث شده سرنوشت یک ملت به دست خودشان رقم بخورد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادمه داد: در تمام این سال‌ها مقابل قدرت‌های بزرگی که نمی‌خواستند پیروزی ما را ببیند ایستادگی کردیم و امروز هم رژیم غاصب صهیونیستی مقابل ما ایستاده که البته با کمک خدا دست آنان از منطقه کوتاه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز