خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

با افتتاح ۷۱۳ پروژه اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر در نظرآباد ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۹۷

استاندار البرز گفت: در شهرستان نظرآباد ۷۱۳ پروژه با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در شورای اداری شهرستان نظرآباد که روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مصلای نماز جمعه شهرستان صورت گرفت، ضمن گرامیداشت دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، اظهار داشت: مدیران در سطوح مختلف باید نسبت به تسهیل و تسریع روند اخذ مجوزها برای ایجاد واحدهای گلخانه ای، تولیدی، صنعتی و... اهتمام داشته باشند. 

وی ادامه داد: هیچ مدیری برای خلوص نیت، خدمت و حل مشکلات مردم مورد بازخواست قرار نمی گیرد بنابراین باید این اراده در مسئولان استان تقویت شود.

عبداللهی گفت: تولید گاز در کشور با میزان مصرف تناسب و تراز ندارد بنابراین باید با فرهنگسازی مصرف بهینه خانگی و صنعتی، اقدام کنیم.

وی افزود: در خصوص مصرف برق نیز این ضرورت وجود دارد تا با مدیریت مصرف به تامین نیازهای خانگی و صنعتی در این بخش کمک شود.

استاندار البرز گفت: محدودیت های منابع مالی دولت به دلایل مختلف اعم از تحریم ها در روند تحقق اهداف و برنامه ها خلل ایجاد کرده ولی دولت مردمی سیزدهم بی وقفه در تلاش است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در این راستا، افزود: همه باید تلاش کنیم تا با مشارکت حداکثری، قدرت کشور را در مجامع جهانی افزایش دهیم.

بهره‌برداری ٧١٣ پروژه در نظرآباد

عبداللهی همچنین در دیدار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان نظرآباد که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در این شهرستان به یمن این روزها ۷۱۳ پروژه با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. 

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم علیرغم محدودیت های مالی، با جدیت درصدد جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته و کنونی است.

عبداللهی گفت: قدردانی از تلاش های صورت گرفته و اهتمام مدیران در بخش های مختلف یک وظیفه است و باید این فرهنگ را ترویج کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات اصل اساسی در خنثی سازی توطئه ها و تبلیغات منفی دشمنان نظام و مردم است.

استاندار البرز گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امین و معتمد مردم و نظام هستند بنابراین علاوه بر انجام وظایف، تکلیف بزرگ تبیین گری و امیدآفرینی در خصوص دستاوردهای انقلاب و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رای را دارند.

وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز