خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

تمام مناطق قزوین در دو سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۰۲۷

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در آیین افتتاحیه گازرسانی به روستای کهوان آبیک، گفت: قزوین تا دو سال آینده با گازرسانی به همه نقاط استان به استان‌های سبز کشور می‌پیوندد.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور در آیین افتتاحیه گازرسانی به روستای کهوان آبیک گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا دو سال آینده همه نقاط دارای قابلیت گازرسانی استان، گازدار می‌شوند و با این اقدام قزوین به جمع استان‌های سبز کشور می‌پیوندد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: در دولت سیزدهم در زمینه گازرسانی خدمات ارزنده‌ای به مردم شریف استان ارائه شده که از آن جمله می‌توان به گازرسانی به 34 روستای استان همزمان با سالروز پیروزی انقلاب، گازرسانی به شهر صنعتی طارم، گازرسانی به بزرگترین گلخانه خاورمیانه و همچنین گازرسانی به شهرصنعتی در حال احداث بوئین‌زهرا اشاره کرد.

وی ادامه داد: به اهتمام دولت سیزدهم 91 روستای استان به جمع روستاهای گازرسانی شده اضافه شدند و بیش از 41 هزار مشترک به مشترکین گاز استان افزوده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با بیان این مطلب که از 114 روستای باقی‌مانده استان 68 روستای دارای قابلیت گازرسانی هستند که با تأمین اعتبار لازم امیدواریم این روستاها نیز در دو سال آینده از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند و استان قزوین در فهرست استان‌های کاملا سبز کشور قرار گیرد.

به گفته حجتی‌پور هم‌اکنون 100 درصد شهرها و بیش از 92 درصد روستاهای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز