خبرگزاری کار ایران

ورود اولین محموله تجهیزات آب‌شیرین‌کن برای تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۳۴۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله تجهیزات آب‌شیرین‌کن طرح تأمین آب اضطراری سیستان و زاهدان از مرزهای غربی کشور وارد و اکنون در محل کارگاه استان مستقر شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا قاسمی در این باره اظهار داشت: طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان از سه راهی دشتک که با برداشت آب از منابع آب زیرزمینی  هامون هیرمند، حرمک، شیله و لواریاب از ابتدای آذر ماه سال گذشته  در دستور کار شرکت آب و فاضلاب به صورت مطالعه و اجرا همزمان آغاز شد هم اکنون با ورود اولین محموله از تجهیزات شیرین سازی آب در مرحله نهایی قرار دارد.

وی افزود: به دلیل شرایط خاص آب در منطقه از لحاظ کیفیت برای ارائه خدمات مطلوب  به مردم شریف  سیستان و زاهدان، شیرین‌سازی با نصب دستگاه های آب شرین‌کن به طرح اضطراری اضافه شد که در این راستا بخش اعظمی از سازه‌های اجرایی طرح احداث و نصب شد و طی چند روز گذشته بخشی از تجهیزات مورد نیاز برای شیرین سازی از مرزهای غربی کشور وارد و هم اکنون به کارگاه و کارخانه آب  شیرین کن رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیش بینی می شود سایر تجهیزات نیز  به مرور حمل و برای نصب و راه‌اندازی در محل آب شیرین کن استقرار یابد.

قاسمی اضافه کرد: این آب‌شیرین‌کن در سه فاز اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید و ظرفیت نهایی آن 100 هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز