خبرگزاری کار ایران

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از ۵ طرح عمرانی و خدماتی در شفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۵۰۷

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از شفت،  ظهر دوشنبه همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۲ طرح توسعه سورتینگ و واحد بسته بندی برنج، یک طرح زمین ورزشی چمن مصنوعی، یک طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل ضعف برق و یک واحد مسکن مددجویی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همچنین همزمان ۲ طرح توسعه سورتینگ و واحد بسته بندی برنج در روستاهای لختکی و عثماوندان با اعتباری جمعه بالغ بر ۸ میلیارد تومان توسط جهاد کشاورزی ساخته شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

یک طرح زمین ورزشی چمن مصنوعی به مساحت ۴۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در دبیرستان شهید یوسف زاده شهر احمد سرگوراب توسط آموزش و پرورش و با همکاری شهرداری احمد سرگوراب اجرا شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین یک طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل ضعف برق در روستای نصیرمحله با اعتباری بیش از ۱ میلیارد تومان توسط اداره برق و یک واحد خانه مسکن مددجویی در روستای نصیرمحله توسط بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان و ساخته شده بود افتتاح بهره برداری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز