خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

هزینه‌بر بودن ۱۳۰ میلیارد تومانی برای کیفی‌سازی شبکه برق‌ رسانی تربت‌ حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۶۴

رئیس شرکت برق تربت حیدریه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم و طی دو سال اخیر شبکه تولید، توزیع و کیفی‌سازی برق در شهرستان تربت حیدریه با هزینه‌بری ۱۳۰ میلیارد تومان ارتقا و بیش از ۵۵۰۰ مشترک جدید از نعمت برق برخوردار شدند.

حسن صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تعداد مشترکان خانگی این شهرستان حدود ۸۰ هزار مشترک و تعداد مشترکان تجاری حدود ۱۳ هزار و بقیه مشترکان بخش‌های اداری، عمومی و صنعتی است.

وی گفت: طول خطوط انتقال برق منطقه نیز سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر شامل شبکه فشار متوسط و ضعیف با ۲ هزار پست هوایی است و  در زمینه تامین برق در شهرستان ۱۳۰ میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هزینه شده که در نوع خود کم نظیر بوده‌ است.

صادقی بیان کرد: در راستای شبکه سبز و پدافند غیرعامل تعویض سیم و کابل خودنگهدار و تامین برق ۵۵۰۰ مشترک و همچنین رویت پذیری ۱۲۰۰ مشترک انجام شده‌ است.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم شبکه برق‌رسانی این خطه از پوشش ۱۰۰ درصدی برخوردار است و در ادامه و در حوزه کیفی‌سازی و ظرفیت‌سازی مناسب شبکه تولید و توزیع و انتقال برق برخی پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شرکت برق تربت حیدریه  گفت: از ابتدای دولت سیزدهم حدود ۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق برای مصارف خانگی تقویت شده که ۵۵۰۰ مشترک جدید در این خطه از نعمت برق برخوردار شدند.

صادقی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات طی ۲ سال اخیر احداث ۸ کیلومتر شبکه روشنایی معابر در ورودی‌های شهر تربت حیدریه بوده که با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و احداث ۸ دستگاه پست هوایی نیز انجام شده‌ است.

وی اضافه کرد: از دیگر پروژه‌ای مهم دولت سیزدهم می‌توان به تعویض ۱۹۰ کیلومتر شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار اشاره کرد که برای این پروژه مهم ۱۲ میلیارد هزینه شده‌ است.

رئیس شرکت برق تربت حیدریه افزود: در حوزه تعویض کنتورهای مشترکین پر مصرف، برای بالغ بر ۱۵۰۰ مشترک پر مصرف تعویض و رویت پذیری انجام شده که یکی از اقدامات موثر در توزیع عادلانه شبکه برق‌رسانی بوده‌ است.

صادقی تصریح کرد: همچنین احداث فیدر فشار متوسط برای تامین برق مراکز حساس و مهم به طول ۱۱ کیلومتر با هزینه‌بری ۵/۵ میلیارد تومان در حال اجراست که تا آخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز