خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری تالش:

ورزشکاران در انتخابات پیش رو طلایه دار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۱۲

سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به اینکه ورزشکاران در انتخابات پیش رو طلایه داران جامعه هستند، گفت: جامعه ورزش می تواند در انتخابات نقش آفرینی موثر داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، ایرج مؤذن امروز در نشست با جامعه ورزش تالش اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن بر روحیه پهلوانی جوانان به کمین نشسته‌اند که البته با آگاهی و بصیرت و آینده‌نگری نسل جوان کشور ما، دشمنان سخت شکست خواهند خورد.

سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به اینکه ورزشکاران در انتخابات پیش رو طلایه داران جامعه هستند، افزود: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است چرا که دشمنان نظام و انقلاب همواره منتظر چگونگی حضور مردم در انتخابات‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان ورزشی و ورزشکاران شهرستان تالش مقبولیت ویژه و خاصی بین آحاد مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان دارند، اضافه کرد: جامعه ورزش می‌تواند در انتخابات نقش آفرینی مؤثر داشته باشند.

مؤذن ورزشکاران را نماد پویایی، سرزندگی، بالندگی و تحرک در هر جامعه ذکر کرد و ادامه داد: هرگاه در جمع ورزشکاران هستیم و یا در برنامه‌های آنان افتخار حضور داریم این حس بالندگی و سرزندگی به ما نیز منتقل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای کمک به رشد ورزش شهرستان در سال آینده، باید نظام مسائل این حوزه تهیه و اولویت‌ها مشخص شود و سپس درجهت رفع مشکلات اقدام کرد، گفت: باشگاه داران و مربیان ورزشی از ظرفیت بالایی در جذب نوجوانان و جوانان در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان برخوردار هستند که متأسفانه مورد غفلت واقع شده‌اند و باید در نظام مسائل شهرستان دیده شوند.

ورزشکاران برای حل دغدغه مندی مردم پیشتاز هستند

«سرهنگ محمدعلی ستیزه» فرمانده سپاه ناحیه تالش در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای ورزشی استان و کشور، گفت: بخشی از شهدای کشور از قشر ورزشکاران عزیز بودند که برای دفاع از خاک کشور و ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند و به فیض شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ایران عزیز منش پهلوانی دارند و اخلاق مداری از صفت‌های اصلی این جامعه خاص می‌باشد، ادامه داد: ورزشکاران با دغدغه مندی برای حل مشکلات مردم پیشتاز هستند همانگونه که مثل دوره‌های گذشته حضوری پررنگ در انتخابات داشته و همواره پای این نظام بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز