خبرگزاری کار ایران

در عملیات ضربتی پلیس فارس انجام گرفت؛

دستگیری قاتل فرمانده یگان‌امداد شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۵۹

فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل شهید نظم و امنیت سرتیپ دوم کوروش بازیار در عملیات ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاقچیان کالا، ساعت 4 صبح امروز هفدهم بهمن‌ماه واحدهای گشت انتظامی به سرپرستی "کوروش بازیار" فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی (کمربندی) به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی وانت نیسان را متوقف که حین بازرسی از خودرو ناگهان یک سواری شوتی پژو پارس که اسکورت محموله بوده با سرعت زیاد و به صورت عمدی به فرمانده یگان‌امداد شیراز برخورد و وی را به شهادت می‌رساند و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با تلاش مضاعف موفق شدند قاتل و 2 نفر از همدستانش که در فراری دادن متهم مشارکت داشته‌اند را در شهرستان مهر و قیروکارزین از توابع استان فارس شناسایی و در 2 عملیات آنها را دستگیر کنند.

حبیبی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به صراحت به قتل شهید نظم و امنیت سرتیپ دوم "کوروش بازیار" اعتراف کرد، خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت گفت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز