خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین نباید برای درآمدزایی دستش در جیب شهروندان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۸۰

ما شورای شهر هستیم، نه شورای شهرداری

رئیس شورای شهر قزوین گفت: شهرداری باید به دنبال کسب درآمد پایدار غیر از محل عوارض‌ها باشد و مجبور باشد در بخش‌های دیگر درآمدزایی داشته باشد نه اینکه دستش در جیب شهروندان باشد .

به گزارش ایلنا، علی فرمانی درباره لوایح عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال آینده گفت: ما شورای شهر و مدافع حقوق شهروندان هستیم و نباید با تصویب برخی لوایح تبدیل به شورای شهرداری شویم.

رئیس شورای شهر قزوین با بیان اینکه یک سال است مدام تذکر می‌دهیم که شهرداری گران اداره می‌شود، افزود: بارها از مدیریت شهری خواسته‌ایم برنامه‌های خود برای ارزان اداره شدن شهرداری را ارایه دهد اما هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: این‌گونه می‌شود که ما باید لوایحی که باری بر روی دوش مردم است تصویب کنیم و شهرداری هم به راحتی آن را هزینه کند و در نهایت هم در مقابل نارضایتی شهروندان بگوید که شورا افزایش عوارض‌ها را تصویب کرده است.

فرمانی خاطرنشان کرد: هیچ اراده‌ای در مدیریت شهری برای کاهش هزینه‌ها وجود ندارد پس چرا باید ما لوایحی را تصویب کنیم که بار اصلی آن روی دوش شهروندان باشد؛ بر این اساس بنده با هرگونه افزایش عوارض که بار مضاعفی بر دوش شهروندان است مخالفم.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین با بیان اینکه با تصویب برخی لوایح واقعا مردم دچار مشکل شوند، گفت: چرا باید هزینه ساخت سرویس بهداشتی 35 میلیون تومان باشد در حالی که قیمت ساخت هر مترمربع خانه لاکچری هم این قیمت نمی‌شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز