خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

اردوی راهیان نور و پیشرفت لازمه تحقق گام دوم انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۵۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت نرم افزار تربیتی است که یکی تفکر می‌دهد و دیگری امید و ایمان به سمت جلو و هر دو آنها با هم شکست ناپذیری انقلاب را بیشتر از هر زمانی تضمین خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رضامراد صحرایی در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار افزود: در سال تحصیلی جاری از طریق بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کار بی‌سابقه برای اعزام یک میلیون دانش آموز در اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت برنامه ریزی شده است.

وی گفت: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عمیاتی هشت سال دفاع مقدس به صورت پیوسته واقعیت‌های دفاع مقدس را درک و با معنویت و پیشرفت کشور از نزدیک آشنا می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان در اردو‌های راهیان نور به صورت حضوری و میدانی ثمره ایستادگی رزمندگان را می‌بینند و در اردو‌های راهیان پشرفت با میراث امام و خون شهدا که چگونه به عزت، استقلال و شکوفایی کشور منتهی شده آشنا می‌شوند.

وی افزود: یادگیری موقعیتی دانش‌آموزان باعث درک روشن آنها از واقعیت‌ها است که با کتاب‌ها و یا در فیلم‌ها قابل انتقال نیست لذا باید در موقعیت قرار بگیرند تادرک درستی پیدا کنند.

وزیر آموزش و پروش گفت: امروز ایمان، علم و امید به عنوان مثلثی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حال شکل گیری است و حضور دانش‌آموزان در اردو‌های راهیان نور و پیشرفت باعث خنثی کردن همه توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و جنگ ترکیبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز