خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان:

۶ قبضه اسلحه شکاری توسط محیط‌بانان لرستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۱۰

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری یک گروه شش نفره شکارچی متخلف و کشف ۶ قبضه سلاح شکارچی در شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی سالاروند روز شنبه بیست و یکم بهمن ماه در ابن باره اظهار کرد: گروهی از شکارچی متخلف که با ورود به منطقه شکار و صید ممنوع گرین اقدام به شکار کبک وحشی کرده بودند، طی یک عملیات طولانی و چند ساعته توسط محیط‌بانان اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد متخلف که پس از بارش‌های اخیر برف در ارتفاعات منطقه شکار و صید ممنوع گرین در شهرستان‌ سلسله، وارد این منطقه شده و نسبت به شکار ۱۸ قطعه‌ کبک وحشی اقدام کرده بودند، توسط محیط‌بانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد:  از این گروه شش نفره چهار نفر قبل از هر گونه تخلف توسط محیط‌بانان دستگیر می‌شوند و دو نفر دیگر اقدام به شکار ۱۸ قطعه کبک کرده‌ بودند. 

سالاروند در ادامه‌ گفت: از این متخلفین شش قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: صورتجلسه اولیه تخلف برای متخلفین تنظیم و پرونده‌ قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در پایان ضمن قدردانی از عملکرد خوب یگان حفاظت شهرستان سلسله در دستگیری این افراد متخلف که اقدام به کشتار حیات وحش کرده بودند، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی استان همچون پرونده‌های قبلی با چنین افرادی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز