خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری شیراز خبر داد؛

برگزاری تورهای شهروندی عمران و پیشرفت باهدف امیدآفرینی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۳۹

سخنگوی شهرداری شیراز از برگزاری تورهای شهروندی عمران و پیشرفت باهدف جهاد تبیین و امیدآفرینی در ایام‌الله دهه فجر با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، همت حوزه مقاومت بسیج شهدای ادارات کل شهرداری این کلان‌شهر و همت معاونت فنی و عمران و سازمان حمل‌ونقل ریلی و حضور بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش ایلنا، به گفته رضا جاویدی در عرصه ارتباطات، پروژه‌های بزرگ‌مقیاس عمرانی و حمل‌ونقل در این دوره از تورهای شهروندی عمران و پیشرفت مورد هدف هستند که بیش از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف دبیرستان و هنرستان‌های شیراز از پروژه‌های عمران شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازدید کردند.

وی بیان کرد: پروژه‌های بزرگراهی ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ، محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی و خط ۳ مترو مورد بازدید قرار گرفتند.

جاویدی با تشریح تورهای شهروندی تصریح کرد: دانش آموزان در این تورهای شهروندی با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد؛ مدیریت شهری بسترهای لازم را برای ارتباط با اقشار تخصصی فراهم کرده است که این تورها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند راهگشای این قشر باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت این اداره کل و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بیان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز