خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

خانه کارگر قزوین برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۶۳

خانه کارگر استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از جامعه کارگری و بازنشستگان استان برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، خانه کارگر و اتحادیه زنان کارگر استان قزوین در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جامعه کارگری برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراماً؛ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، رئیس جمهور محبوب آیت الله رئیسی و امت شهید پرور ایران به ویژه مدیران و کارگران همیشه در صحنه استان قزوین تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

 خاطره فراموش نشدنی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی(ره) برگ زرینی است در تاریخ انقلاب اسلامی ایران که کارگران همواره یاد روزهای اول انقلاب بوده و همگام با امت اسلامی ایران برای تداوم انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای آماده فداکاری می‌باشند.

لذا در این راستا از همه بازنشستگان و کارگران شریف استان قزوین تقاضا می‌شود با هماهنگی نهادهای کارگری، جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همراه با خانواده‌های محترم در این راهپیمایی مردمی حضور به هم رسانند و همه کارگران متحد و یکپارچه انزجار خود را از استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکای جنایتکار اعلام کنیم.

زمان راس ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در قزوین و شهرستان‌های تابعه، آبیک تاکستان، الوند بوئین زهرا و مرکز استان قزوین.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز