خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۵۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر لزوم برگزاری انتخابات قانونمند و مبتنی بر اصل بی طرفی تأکید کرد و گفت: استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی ممنوع است.

به گزارش ایلنا از رشت،محمد جلایی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: دستورالعمل استراتژیک ما در مجموعه عوامل اجرایی انتخابات توجه و بکارگیری همه توان برای تحقق چهار مؤلفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب رهبری یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو است.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر اینکه هر انتخابی که برآمده از آرای مردم باشد برای ما قابل احترام است، افزود: مسئولیت سنگینی بر عهده عوامل نظارتی و اجرایی انتخابات است که باید با همدلی و هماهنگی، همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم برای تقویت اقتدار نظام به کار گیرند.

وی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های مختلف استان در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس تاکید کرد و گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در انتخابات پیشرو حماسه دیگری را خلق کرده و اقتدار جمهوری اسلامی را بیش از پیش تثبیت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر لزوم برگزاری انتخابات قانونمند و مبتنی بر اصل بی طرفی تأکید کرد و افزود: استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز