خبرگزاری کار ایران

حضور پرشور مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۱۰

مردم اصفهان از ساعت اولیه صبح امروز با حرکت از مسیرهای هشت‌گانه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خود را به میدان امام (ره) وعده‌گاه همیشگی اجتماع مردم اصفهان رساندند و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

 به گزارش ایلنا از اصفهان، مردم خود را به میدان تاریخی نقش‌جهان این شهر رسانده‌اند تا چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند. پیر و جوان، زن و مرد همه آمده‌اند تا یک حماسه دیگر بیافرینند و به جهان نشان دهند حامی انقلاب خود هستند.

 درحالی‌که هر لحظه بر جمعیت افزوده می‌شود، گوشه به گوشه میدان تاریخی امام (ره) اصفهان سرشار از مظاهر حماسه است، حضور نوجوانان در کنار سالخوردگان جلوه بی‌نظیری از نفوذ مکتب انقلاب بین نسل‌های مختلف را رقم زده است. انبوه پلاکاردها و نوشته‌ها و رقص پرچم سه رنگ ایران در میان جمعیت، جلوه خاصی مراسم داده است. نواهای انقلابی در میدان در حال پخش شدن هستند و خاطرات روزهای نخستین به این انقلاب را زنده می‌کنند.

 برخی از دستاوردهای دفاعی و فناوری نیز در مسیرهای راهپیمایی به نمایش گذاشته شده است. ادارات و سازمان‌های مختلف نیز در مسیر راهپیمایی اقدام به برپایی غرفه کردند به مردم خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. از شهرستان‌ها و روستاهای استان بزرگ اصفهان نیز خبر می‌رسد که راهپیمایی ۲۲ بهمن در جای‌جای استان با شور خاصی برگزار شده است و اقشار مختلف مردم با وجود سرمای هوا به صحنه آمده‌اند و پیروزی انقلاب را جشن گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز