خبرگزاری کار ایران

همزمان با سایر نقاط کشور؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۳۸

همزمان با سراسر کشور، مردم کرمانشاه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازهم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، گردهمایی مردمی کرمانشاه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه در میدان انقلاب اسلامی بود اما از اوایل صبح مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و پلاکاردها و دست نوشته هایی با مضمون ۲۲ بهمن و انقلاب اسلامی به سوی مسیر راهپیمایی حرکت می‌کردند.

مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برخی از ادارات، سازمانها، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح در قالب چندین غرفه دستاوردهای بعد از انقلاب خود را در معرض دید راهپیمایان به نمایش گذاشتند.

دستگاه های فرهنگی از جمله نهاد کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز غرفه نقاشی و کتابخوانی برای این قشر برپا گردند که با استقبال روبرو شد.

اجرای سرودهای ملی و برنامه ورزش باستانی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه از دیگر برنامه های امروز بود که مورد توجه راهپیمایان قرار گرفت.

گروهی و با تکان دادن پرچم های مقدس جمهوری اسلامی و پلاکاردها و دست نوشته ها امروز در این مراسم‌ ملی حضوری فعال داشتند.

عکاسان و تصویربرداران زیادی در مسیر راهپیمایی مستقر شده بودند تا حضور مردم کرمانشاه را ثبت و به تصویر بکشند.

شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، ۲۲ بهمن یوم الله است یوم الله در آسمان شهر کرمانشاه طنین افکن شد.

جمعی از عشایر کرمانشاه نیز با لباس محلی و مسلح در راهپیمایی حضور داشتند و آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب و کشور بار دیگر اعلام کردند.

راهپیمایان کرمانشاهی همچنین از یاد مردم غزه نیز غافل نشدند و با شعارهایی علیه اسرائیل و در حمایت از فلسطین بار دیگر حمایت خود را از مظلومان اعلام کردند.

آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه روحانیون حوزه علمیه کشور، امام جمعه و استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان نیز مردم را در این راهپیمایی همراهی می کردند.

سخنران اصلی این مراسم آیت الله حسینی بوشهری بود و پس از آن قطعنامه پایانی مراسم قرائت شد.

راهپیمایان همچنین با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

راهپیمایان کرمانشاهی در پایان این‌ مراسم‌ همچنین سرود ملی را دسته جمعی قرائت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز