خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

امام جمعه و استاندار قزوین از حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن قدردانی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۴۷۸

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین از حضور مردم مومن و همیشه در صحنه قزوین در مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی و محمدمهدی اعلایی شامگاه یکشنبه در پیامی مشترک از حضور پرشور و آگاهانه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در بخشی از این پیام آمده: خداوند متعال را شاکریم که هر سال حضور مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی و استان قزوین در جشن پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر و پرشورتر می‌شود و امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم عزیز ما نشان دادند هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، با گام‌هایی استوارتر و قلبی مملو از شور و ایمان، پای کار آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستند.

یقیناً این حضور حماسی موجب یأس و ناامیدی در جبهۀ دشمنان داخلی و خارجی خواهد شد و ان‌شاءالله ره‌آوردهای آن زمینه‌ساز افزایش پیشرفت کشور و خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات مهم ۱۱ اسفندماه خواهد شد و نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنانی که تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کنند، نقش بر آب خواهد شد.

اینجانبان ضمن قدردانی از مردم شریف استان قزوین بخاطر این حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت و همچنین خدمتگزارانی که در برگزاری راهپیمایی و تأمین نظم و امنیت تلاش کردند، توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز