خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان خبرداد؛

مشکلی در تامین گوشت مرغ استان همدان در ایام پایانی سال وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۷۱۳

تولید مازاد مرغ در همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تولید مازاد مرغ در استان خبر داد و گفت: کمبودی در بازار مرغ استان وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از همدان، رضا بهراملو با بیان اینکه از لحاظ تامین مرغ ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال هیچ مشکلی وجود ندارد اظهار کرد: روزانه به طور میانگین ۲۰۰ تن مرغ در استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موافقت‌هایی برای منجمدسازی و ذخیره‌سازی مرغ مازاد در استان انجام شده است افزود: روزانه حدودا ۵۰ تن مرغ مازاد استان به منظور تامین نیاز ایام پایانی سال منجمد و ذخیره می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: انجمادسازی مرغ به شیوه‌ای انجام می‌شود که خللی در بازار مصرف ایجاد نشود به ویژه که میزان تولید مازاد بر نیاز است.

وی از آمادگی سه کشتارگاه برای خرید و منجمدسازی مرغ در استان خبر داد و گفت: قرارداد بین پشیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران منعقد شده است.

بهراملو در ادامه با تاکید بر اینکه مراحل پایانی اجرای توزیع هوشمند مرغ و سایر کالاهای اساسی در حال پیگیری است به طوری که به زودی در سراسر استان اجرا می‌شود اضافه کرد: فامنین به عنوان پایلوت اجرای طرح مد نظر قرار گرفته و مسائل و مشکلات احتمالی بررسی شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: جوجه‌ریزی در استان با جدیت ادامه دارد به طوری که از ابتدای بهمن تاکنون ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در حوزه جوجه‌ریزی هم اکنون ۱۰۷ درصد از میزان تعهد بهمن ماه محقق شده است تصریح کرد: تعامل سازنده با تولیدکننده و مرغدار سبب شده کمبود و مشکلی در تولید، توزیع و نظارت وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز