خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

کشف بیش از 80 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون در شهرستان حاجی آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۸۶۳

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون تریلی و کشف 82 کیلو تریاک از این خودرو خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ روح اله عبدالهی در تشریح این خبر گفت :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد با همکاری اطلاعاتی پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران بزرگ  ازجابجایی یک محموله مواد مخدر به صورت جاساز در یکدستگاه کامیون تریلی در حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: با بررسی های اولیه صورت گرفته، مشخص شد خودرو به علت نداشتن مدارک کافی رانندگی، توسط پلیس راه گهکم توقیف ودر پارکینگ پلیس راه است.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران روز گذشته در محل پلیس راه حاضر و در همین  رابطه مالک خودرو  که جهت ترخیص کامیون مراجعه کرده بود با هماهنگی قضایی دستگیر و به همراه خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال و در بازرسی فنی و دقیق از کامیون، مقدار 82 کیلو و 200 گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در بدنه خودرو جاساز شده بود  کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز