خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

تعیین سرنوشت نظام و کشور به دست خود مردم عصاره و بحث اصلی انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۴۶

استاندار لرستان با بیان اینکه تعیین سرنوشت نظام و کشور به دست خود مردم عصاره و بحث اصلی انتخابات است، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت و امکانات خود برای افزایش مشارکت مردمی در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات استفاده کنند.

به گزارش ایلنا ،  فرهاد زیویار روز پنج‌شنبه بیست و ششم بهمن ماه در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به اینکه انقلاب عالی‌ترین وجه از مشارکت، حضور و مردم‌سالاری است، افزود: انقلاب اسلامی از بطن و متن تاریخ تحولات کشور شکل گرفت. 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها در ابعاد سیاسی منشأ دگرگونی‌هایی در ایران شد، بلکه در دیگر حوزه‌های زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی نیز دگرگونی‌های عمیقی ایجاد کرد.

استاندار لرستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: تعیین سرنوشت نظام و کشور به دست خود مردم عصاره و بحث اصلی انتخابات است.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت و امکانات خود برای افزایش مشارکت مردمی در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات استفاده کنند. 

استاندار لرستان افزود: وظیفه ما این است که همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری انتخابات سالم شفاف و رقابتی را به‌کار گیریم تا انتخاب صحیحی برای انتخاب اصلح شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت، هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان ندارد افزود: ما تنها بستر را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز