خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور مجلس وزارت گردشگری:

بازیابی هویت البرز در میان گوناگونی اقوام مهاجر این استان ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۱۹

مدیر کل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به اینکه البرز استانی مهاجر پذیر است توجه به فرهنگ و گویش اصیل این استان در میان وجود اقوام گوناگون ساکن در این استان ضروری است و به حفظ و نمایش هویت آن کمک می کند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد کریمی در بازدید از پاویون البرز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: البرز از دو لحاظ شاخص است موضوع اول به عنوان ایران کوچک و دارا بودن اقوام مختلف که کار کردن در زمینه گردشگری را با وجود علایق مختلف سخت می کند.

مدیر کل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  با اشاره به اینکه غرفه استان البرز درنمایشگاه بین المللی گردشگری از لحاظ المان های گردشگری سبز مورد توجه است، اظهار کرد: البرز متناسب با دارا بودن ظرفیت های طبیعی و گردشگری به طراحی خوبی از غرفه پرداخته  که قابل توجه است.

کریمی افزود: همواره البرز را به عنوان استانی مهاجرپذیر می شناسیم و از اصالت کرج غافل می شویم در حالی که نمایش گویش و فرهنگ اصیل البرزی در نمایشگاه توسط استان البرز کاری قابل قدردانی است که به نمایش هویت اصیل استان کمک می کند و لازم ات این اقدامات در سطح استانی گسترش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز