خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد؛

امدادرسانی به ۱۱ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۱۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۱۱ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی اظهار کرد: روز گذشته، به دنبال فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمانشاه و طی تماس تلفنی مردم با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت خبری مبنی بر آبگرفتگی ۲ منزل در شهرستان روانسر، بخش شاهو، روستای شبانکاره اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان روانسر به محل اعلام حادثه، افزود: این حادثه ۷ متأثر از سیل و آبگرفتگی دربر داشت که نیروهای امدادی، عملیات تخلیه آب برای ۲ منزل مسکونی را انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین طی تماس تلفنی مردمی‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC نیز خبری مبنی بر آبگرفتگی یک منزل مسکونی در شهرستان اسلام آباد غرب اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه به سرعت تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب، به محل اعزام شدند، ادامه داد: این حادثه ۴ نفر متأثر از آبگرفتگی در برداشت و نیروهای امدادی پس از ارزیابی نسبت به انجام عملیات تخلیه آب برای یک منزل مسکونی اقدام کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲ عملیات در شهرستان‌های روانسر و اسلام آبادغرب به ۱۱ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی امداد رسانی انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز