خبرگزاری کار ایران

مدارس برخی شهرهای اردبیل غیرحضوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۹۱

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدارس برخی شهرهای این استان به دلیل سردی هوا فردا غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بر اساس این اطلاعیه فعالیت‌های آموزشی مدارس نوبت صبح مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و تمام مدارس استثنایی در روز شنبه (۲۸ بهمن) به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین و هیر غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم عصر جمعه با اعلام هشدار نارنجی و زرد، از احتمال کاهش دید بر اثر مه و کولاک برف در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر استان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری در مدت فعالیت سامانه بارشی خودداری کنند.

این اداره کل در اطلاعیه‌ای از فعالیت سامانه بارشی و سرد در این استان از عصر جمعه تا ظهر روز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد: در مدت فعالیت این سامانه ساکنان شهرهای نیر، سرعین، کوثر و خلخال شاهد بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی خواهند بود.

بر این اساس آسمان استان نیمه ابری تا ابری، مه‌آلود، توام با وزش باد شرقی، کاهش محسوس دمای هوا و بارش برف همراه با کولاک برف (در نوار شمالی استان بارش خفیف باران) پیش‌بینی می‌شود. اوج فعالیت این سامانه بارشی روز شنبه (۲۸ بهمن) در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهد بود.

در این اطلاعیه رخدادهایی همچون اختلال در تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، یخ‌زدگی و لغرندگی مسیرهای مواصلاتی شهری و برون شهری، کاهش دید بر اثر مه و کولاک برف در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر استان و بسته شدن راه‌های روستایی و جاده‌های فرعی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز