خبرگزاری کار ایران

77 مسافر گرفتار در برف و سرمای همدان اسکان اضطراری داده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۶۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۷۷ مسافر گرفتار در برف و سرمای استان طی 24 ساعت گذشته در پایگاه ها امدادی هلال احمر اسکان اضطراری یافتند.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سنجربگی اظهار کرد: پایگاه های امدادی هلال احمر این استان پیش از فصل سرد سال برای اسکان مسافران گرفتار در سرما تجهیز شدند و هر یک از آنها ظرفیت اسکان ۱۰۰ تا ۱۵۰ مسافر را دارند.

وی اضافه کرد: تیم های امدادی هلال احمر این استان از روز گذشته تاکنون به ۹۱ حادثه دیده از برف و کولاک، امداد رسانی کردند که سه مصدوم به مراکز درمانی منتقل و یک نفر سرپایی در محل مداوا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تیم های هلال احمر این استان در ۱۸ پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار مستقر هستند.

سنجربگی ادامه داد: ۲۲ تیم عملیاتی برای امداد رسانی سریع به مسافران گرفتار در برف و سرما پیش بینی شده است که شب گذشته شمار این تیم ها به ۲۷ مورد افزایش یافت.

وی از رانندگان و مسافران خواست پیش از سفر نسبت به سالم بودن سیستم فنی خودرو، سیستم گرمایشی، لامپ ها و برف پاک کن و شیشه شور اطمینان حاصل کرده همچنین وضعیت جوی و راه ها را جویا شوند.

وی ادامه داد: همراه داشتن پتو و پوشش گرم ضروری است تا در صورت گیر کردن در برف و کولاک، سرنشینان خودرو تا رسیدن تیم های امدادی از سرما در امان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز