خبرگزاری کار ایران

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل حائز رتبه برتر کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۹۶

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل حائز رتبه برتر کشوری است.

به گزارش ایلنا،  اسفندیار هوشیار در جلسه  مجمع  فرهنگی وتبلیغی خادمین اهل بیت(ع)   با بیان اینکه مردم استان اردبیل همچنان در کمک به این ستاد پیش قدم بوده، افزود:  در سال های متمادی موفق به کسب رتبه برتر در بین ستادهای بازسازی عتبات عالیات کشور شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل افزود: از زمان تشکیل این ستاد تاکنون اغلب تعهدات آن در زمینه کمک به بازسازی صحن‌های مطهر اهل بیت (ع) عتبات عالیات در کشور عراق محقق شده و این ستاد از ستادهای موفق و برتر کشور در انجام تعهدات سالانه است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل به اجرای پویش «سهم هر نفر یک کاشی» اشاره کرد و گفت: صحن حضرت زینب (س) 160 هزار متر مربع شده و در مرحه کاشی کاری است که در اجرای پویش «هر نفر یک کاشی» به ارزش 200 هزار تومان که با شرکت در این پویش، نام هر شخص در پشت کاشی نوشته شده و در صحن نصب خواهد شد.

هوشیار افزود: در شهر نجف حرم مطهر حضرت علی (ع) 220 هزار متر مربع افزایش یافته که ایام مختلف بویژه در اربعین حسینی با احترام و ابهت خاصی از زائرین پذیرایی و استقبال می شود.

وی افزود: علاوه بر این هزینه ساخت یک متر مربع از صحن حرم حضرت زینب (س) نیز به ارزش 5 میلیون تومان اجرا می شود که به شرکت کنندگان در این کار خیر سند افتخاری اعطا می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بر ضرورت همکاری گسترده روحانیون با ستاد بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: همکاری مستمر امور روحانیون با هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در راستای تعامل با ستاد بازسازی عتبات عالیات باید تقویت شود.

هوشیار افزود: توجیه علمای کاروان های زیارتی، مداحان و روحانیون هیئات مذهبی، امامان جماعت در راستای شناسایی و جذب خیرین باید در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات انجام شود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز