خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۱۰۹ تخلف مبارزه با قاچاق در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۰۲۱

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۱۰۹ تخلف در حوزه قاچاق در استان خبرداد.

بیژن بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در سال جاری ۲ هزار و ۱۳۷ پرونده تخلف صنفی در استان شناسایی و تشکیل شد.

وی افزود: در 6 ماهه اول سال جاری ۱۱ هزار و ۱۰ واحد صنفی استان مورد بازرسی قرار گرفتند که در  بازرسی های انجام  شده  ۲ هزار و ۲۸ تخلف صنفی و تعزیری به‌همراه ۱۰۹ تخلف مبارزه با قاچاق شناسایی، ثبت، پرونده آنها تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بهرامی بیان کرد: ۴۶۹ مورد گران‌فروشی، ۲۴ کم‌فروشی، ۴۸ مورد تقلب، چهار مورد عرضه خارج از شبکه، ۱۰۹ مورد قاچاق، یک‌هزار و ۱۴۴ مورد درج نشدن قیمت، ۱۵۲ مورد صادر نکردن فاکتور، ۹۱ مورد بهداشتی، ۱۰ مورد تبلیغ خلاف واقع، چهار مورد حراج غیرقانونی، ۴۸ مورد تداخل صنفی، پنج مورد امتناع از عرضه کالا و خدمات، ۵۴ مورد نداشتن پروانه کسب، ۴۸ مورد رعایت نکردن تکالیف صنفی و ۱۵۴ مورد ارائه ندادن فاکتور از جمله تخلفاتی بودن که در استان اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده اصناف چهارمحال و بختیاری از ابتدای امسال تاکنون ۷۱۷ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز