خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

کمیته امحا شهرداری برای کنترل تبلیغات ستادهای انتخاباتی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۵۳۷

شهردار اردبیل گفت: کمیته امحا شهرداری برای کنترل تبلیغات ستادعای انتخاباتی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، محمود صفری در جلسه توجیهی ستادهای تبلیغاتی داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با آرزوی موفقیت به کسانی که احساس تکلیف کرده و وارد کارزار انتخابات شده‌اند، گفت: در راستای جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر طی ایام تبلغیات انتخاباتی، محل هایی در نقاط پر رفت و آمد توسط شهرداری جهت نصب پوسترها و عکس‌های انتخاباتی، نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مشخص شده است. 

وی از تشکیل کمیته امحا شهرداری اردبیل برای کنترل تبلیغات ستادهای انتخاباتی خبر داد و افزود: کمیته امحا شهرداری اردبیل جهت مراقبت از اموال عمومی شهر تشکیل و در ۱۰۰ نقطه شهر اردبیل مکان مخصوص برای تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری تعیین شده است، تا 3 روز آینده محل‌های تبلیغات کاندیدهای مجلس شورای اسلامی توسط شهرداری نیز مشخص می‌شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: از کاندیداهای محترم و هواداران آن‌ها انتظار داریم  طبق اعلام اندازه بنر از سوی فرمانداری نسبت به تعیین اندازه بنر و نصب در مکان‌های مشخص شده اقدام کنند و از نصب بنرهای خارج از اندازه قانونی در ارتفاع خودداری کنند.

صفری با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی در انجام انتخابات پایبنده قانون باشند، اضافه کرد: تبلیغات در محل‌های غیر مجاز علاوه بر ورود خسارت به افراد و منع قانونی، توسط کمیته‌های امحا جمع‌آوری شده و همچنین شهرداری نسبت به شکایت به مراجع قضایی اقدام خواهد کرد. 

وی با تاکید بر این که حفظ اموال عمومی شهر وظیفه همگانی است از مسئولین ستادهای انتخاباتی خواست استفاده از اسپری در معابر شهری به شدت خودداری کنند.

شهردار اردبیل گفت: بعضی خیابان‌ها ومعابر شهری برای برپایی ستادهای انتخاباتی طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان ممنوع است و کاندیداها حتما قبل از برپایی ستاد با عوامل شورای ترافیک شهرستان هماهنگ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز