خبرگزاری کار ایران

با بررسی در صحن شورای شهر؛

بودجه پروژه‌های معاونت عمرانی شهر قزوین تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۳۸

اعضای شورای شهر قزوین در ادامه روند بررسی بودجه شهرداری در سال 1403 پروژه‌های عمرانی در سطح مناطق و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین را مورد بحث و بررسی قرار داده و با پاره‌ای اصلاحات تصویب کردند.

به گزارش ایلنا، در هفتادو هفتمین جلسه علنی شورای شهر قزوین و در ادامه جلسات بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری در سال آینده، پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شامل پروژه احداث پارک و فضای سبز در چهار منطقه شهری، توسعه و احداث بوستان بانوان مینودر، پروژه مکان‌یابی و احداث بهره‌برداری از سرویس بهداشتی در شهر، احداث کانال آب‌های سطحی بسترسازی رودخانه بازار و تابلو گذاری، مرمت و نگهداری معابر سطح شهر، ترمیم ترانشه سطح شهر بررسی و تصویب شد.  

همچنین پروژه‌هایی همچون روکش آسفالت معابر شهر، روکش آسفالت معابر فرعی و پیاده روهای شهر، جدول‌گذاری معابر اصلی و فرعی، آماده سازی سطح مناطق، زیرسازی و پیاده روسازی سطح شهر، مناسب سازی و ایمن سازی مسیرهای سطح شهر، مناسب سازی و ایمن سازی ابنیه و فضاهای شهری، مرمت تقاطع‌های غیر همسطح، ساماندهی فاز سوم نسیم شمال بررسی شد.

دیون پروژه‌های عمرانی، احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس، احداث تقاطع غیر همسطح  بلوار معلم به بلوار شهید چگینی، محصور نمودن زمین‌های غیرمحصور، نظارت و مشاور بر ابنیه، تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و پروژه احداث ساختمان شهرداری در بلوار شهید مطهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با پاره‌ای  اصلاحات بودجه این بخش تایید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز