خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کاشان:

با تعطیلی خودسرانه نانوایان برخورد قانونی می‌ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۸۲۰

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کاشان گفت: با توجه به حل مشکلات نانوایان و تحویل به موقع آرد مورد نیاز آنها، ضروری است خبازان نسبت به پخت منظم نان براساس زمان‌بندی ابلاغی اقدام کنند.

محمد ذبیحی رضایی در گفت‌وگو با ایلنا در کاشان در این‌ خصوص اظهار داشت: بیش از ۲۴۱ واحد نانوایی در شهرستان فعال بوده که از این تعداد ۶۰ نانوایی به صورت گردشی روزهای جمعه تعطیل هستند و تعطیلی خارج از برنامه اتحادیه ممکن است به علت خرابی دستگاه و یا نداشتن آرد باشد.

وی با بیان اینکه اکیپ بازرسی اتحادیه نانوایان به صورت مستمر با گشت زنی در سطح شهرستان اقدام به پایش نانوایی‌ها می‌کند تأکید کرد: تعطیلی خودسرانه و بدون اعلام قبلی تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

ذبیحی تصریح کرد: تعطیلی واحد نانوایی موجب تضییع حقوق مردم و نارضایتی شهروندان می‌شود و اگر نانوایان پیشامد و یا عذر موجهی برای تعطیلی دارند حتماً روز قبل به اتحادیه اعلام کنند.

وی ضمن تشکر از همراهی مسئولان شهرستان کاشان در خصوص رفع دغدغه‌های نانوایان کاشانی خاطرنشان کرد: مسئولیت سنگینی بر عهده نانوایان است و امیدواریم خبازان با رعایت قوانین و مقررات صنفی با کاهش سهمیه مواجه نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز