خبرگزاری کار ایران

تکذیب انتخاب مهدی رحمتی بعنوان سرمربی فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۲۹

با کادر فعلی ادامه می‌دهیم

در پی واکنش‌ها به خبری مبنی بر انتخاب مهدی رحمتی بعنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان، این باشگاه در اطلاعیه‌ای خبر مذکور را تکذیب نمود.

به گزارش ایلنا و به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، اطلاعیه‌ مذکور به شرح زیر است:

پیرو شایعات مطرح شده در فضای مجازی، به اطلاع می‌رساند در روزهای گذشته تلاش‌های زیادی برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان انجام شده است.

باشگاه در این مسیر با گزینه‌های مورد تایید هواداران مذاکراتی فشرده و طولانی داشت اما با وجود برخی توافقات صورت گرفته در نهایت این مذاکرات به عقد قرارداد منجر نشد و نافرجام ماند.

با توجه به خواسته هواداران عزیز، مبنی بر انتخاب یک سرمربی با رزومه مناسب و در شان باشگاه بزرگ فولاد خوزستان و با علم به اینکه چنین انتخابی در بازه زمانی فعلی امکان‌پذیر نیست، مدیریت باشگاه تصمیم بر ادامه فعالیت با کادرفنی خوزستانی به رهبری احمد آل‌نعمه اتخاذ کرده است.

باشگاه فولاد خوزستان در شرایط حساس کنونی به سمت هواداران شریف خود دست یاری دراز می‌کند؛ بدیهی است که بازگشت به دوران پرافتخار بدون همدلی و اعتماد متقابل حاصل نخواهد شد.

لازم به ذکر است روز گذشته برخی خبرگزاری های رسمی خبری مبنی بر توافق باشگاه فولاد خوزستان با سید مهدی رحمتی منتشر نموده بودند که با واکنش شدید کارشناسان فوتبال استان و هواداران فولاد مواجه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز