خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

دشمن در تلاش است که مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۶۶۶

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دشمن در تلاش است تا ابهاماتی را برای مردم ایجاد کنند که مشارکت در انتخابات را کاهش دهند و شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف و جهاد همگانی است و همه برابر مسائل بسیار مهم اجتماعی وظیفه داریم.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف و جهاد همگانی است و همه در برابر این مسئله بسیار مهم اجتماعی وظیفه داریم. مسئله انتخابات مسئله بسیار مهمی است و دشمنان ما نمی‌خواهند ایران سربلند باشد و به جلو پیش برود.

وی گفت: دشمن در تلاش است تا ابهاماتی را برای مردم ایجاد کنند که مشارکت در انتخابات را کاهش دهند. متاسفانه در داخل نیز برخی افراد با این القا دشمن همراهی می‌کنند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اقتصادی را با شرکت در انتخابات گره می‌زنند، بیان کرد: نباید این مشکلات که ما آن را نفی هم نمی‌کنیم عاملی برای ضربه زدن به هویت ملی و دفاع از این هویت تبدیل کنیم.

وی افزود: نفس شرکت در انتخابات آثار و برکاتی دارد چون در بیرون از کشور نیز به انتخابات ما توجه می‌کنند و به مشارکت و حضور فعالانه مردم در انتخابات دقت می‌کنند و در تصمیم‌گیری سایر کشورها در برخورد با کشور ما موثر است.

وی گفت: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف و جهاد همگانی است و همه برابر مسائل بسیار مهم اجتماعی وظیفه داریم.

آیت الله نورمفیدی گفت: دشمن نمی‌خواهد انتخابات ما پرشور باشد و ما در مقابل این خواست دشمن وظیفه داریم حضور باشکوه داشته باشیم و این حضور ما یقینا یک نوع جهاد برابر توطئه دشمن محسوب می شود.

وی در خصوص‌ایجاد شبهه تخلف و تقلب، افزود: من شاهد تلاش‌های مسوولان برگزاری انتخابات هستم و روز گذشته نیز در جمع مسوولان برگزاری انتخابات در استان بودم و دیدم یک مسوولی که در یکی از شهرها که نباید کاری می‌کرده را عزل کردند و مسوولان این دغدغه را دارند که از این آراء حفاظت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز