خبرگزاری کار ایران

با آغاز بارش برف از بعدازظهر امروز؛

۵۰ اکیپ واکنش سریع در جاده‌های همدان مستقر می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۴۹

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی استان همدان از بعدازظهر امروز و آمادگی کامل ۵۶۳ نفر نیروی راهدار خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی گفت: از بعدازظهر امروز -شنبه ۵ اسفند- بارش برف در اکثر محورهای استان آغاز می‌شود که به همین منظور ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری در ۳۵ باب راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر با ۵۰ اکیپ واکنش سریع در محورهای استان همدان مستقر هستند.

وی تأکید کرد: از تمامی همشهریان، هموطنان و کاربران جاده‌ای خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتماً با شماره‌گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شوند و از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیرچرخ، پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم برف پاکن و گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

آهکی با بیان اینکه تمام محورهای استان همدان به جز محور کوهستانی گنجنامه تویسرکان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش دما طی روزهای آینده در کشور از شهروندان همدانی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی تأکید کرد: رانندگان می‌توانند با شماره گیری سامانه‌های ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز