خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

تکمیل ساختمان شهرداری به معنای نادیده گرفتن 40 درصد پروژه‌های عمرانی شهر قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۵۴

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین با بیان اینکه اجرای پروژه ساختمان شهرداری نادیده گرفتن حداقل 40 درصد پروژه‌های عمرانی شهر است گفت: سال آینده پایان سال کاری شورای ششم است و باید بتوانیم با اجرای پروژه‌های خدماتی مطلوب رضایت حداکثری شهروندان را جلب کنیم.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی درباره تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری قزوین اظهار کرد: در شرایطی که بسیاری از پروژه‌های کوچک مقیاس در سطح شهر نیمه کاره مانده و تکمیل آن‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در رضایت‌مندی شهروندان داشته باشد چرا باید مبلغ هنگفتی را برای تکمیل پروژه ساختمان نیمه کاره شهرداری پرداخت کنیم.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ساختمان شهرداری و شورا، ظلم فاحش به پروژه‌های کوچک مقیاس است و دراثر اجرای این پروژه نمی‌توانیم مطالبات مردمی را پاسخگو باشیم.

وی تاکید کرد: به نظر من این پروژه نباید جزء اولویت و سیاست شورا باشد.

این عضو شورای شهر قزوین همچنین خاطر نشان کرد: در حالی که برخی از سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری مانند زیباسازی محتاج 10 میلیارد تومان پول برای پرداخت مطالبات خود است؛ چرا باید 700 میلیارد تومان اعتبار  برای تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری پرداخت شود و در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز