خبرگزاری کار ایران

جابه‌جایی پنج میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۲۴

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از جابجایی پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان از ابتدای سال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شمس الدین صدیق نیا در جمع خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۳هزار و ۱۱۴ دستگاه ناوگان سواری به تفکیک ۵۳۵ دستگاه اتوبوس،یک هزار و ۹۱دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۴۸۸ دستگاه   سواری در سطح استان فعایت داشته و کار جابجایی مسافران را انجام می دهند.

وی از فعالیت ۳هزار و ۶۰۶ راننده با کارت هوشمند فعال در استان خبر داد و گفت: میانگین سنی ناوگان اتوبوسی استان یک درصد جوانتر از میانگین کشوری است.

صدیق نیا خاطر نشان کرد:از ابتدای سال جاری نزدیک به ۵ میلیون و ۳۰۰هزار نفر مسافر با انجام ۶۰۰ هزار سفر در سطح استان جابجا شدند.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: مسافرین جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۴۰۱) به میزان ۱۷,۸۸ درصد و در تعداد سفر ۸,۵۸ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: ۸۶شرکت،۱۹موسسه و ۲۸شعبه حمل و نقلی وظیفه ارائه خدمات به مسافرین در سطح استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز