خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج سازندگی استان:

پنج هزار جهادگر قزوینی برای نوروز خدمات رسانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۷۰

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی از امروز فعال شده و تا پایان فروردین 1403 تعداد 5 هزار جهادگر در قالب ۷۰۰ گروه جهادی فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، آیین افتتاح قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی استان قزوین صبح امروز با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان ، برگزار شد.

سرهنگ مهدی صادقپور در حاشیه برگزاری این مراسم بیان کرد: بسیج سازندگی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام برمی دارد و امروز بسیج سازندگی اولویت‌های اصلی کشور را برای خود به یک ماموریت و رسالت مهم تبدیل کرده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: جهادگران در ۱۲ عرصه در طرح قرارگاه نوروزی در 2 بازده زمانی از دهم تا ۲۹ اسفندماه سال جاری و از یکم تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی را در مناطق محروم استان قزوین ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به شعار «همه باهم، جهاد - خدمت و تواصی» بعنوان محوریت فعالیت‌های امسال قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی بیان کرد: این قرارگاه نوروزی با هدف تامین بخشی و گسترش گفتمان جهادی در سطح جامعه و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب پیام ۹ بند خطاب به گروه‌های جهادی کار خود را آغاز کرده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داد.

این مسئول افزود: این گروه‌ها در حوزه‌هایی از جمله پزشکی، دندانپزشکی، فرهنگی، حقوقی، آموزشی، عمرانی و دامپزشکی فعالیت خواهند کرد.

صادقپور اضافه کرد: اولویت فعالیت‌ها براساس مشکلات مردم هر منطقه است که بیشتر در زمینه‌های پزشکی، دامپزشکی، حوزه اشتغال، حوزه اقتصاد مقاومتی، عرصه‌های محرومیت‌زدایی اعم از ساخت، مرمت و تکمیل منزل نیازمندان، مرمت و تکمیل مسجد، رنگ آمیزی و بهسازی مدارس، آبرسانی و پل سازی خدمت ارائه خواهند داد.

وی گفت: بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان تبصره ۱۶ پس از ثبت در سامانه با محوریت محلات تسهیلات ارائه شده و امروز از استان‌های موفق در زمینه ایجاد اشتغال و ارایه تسهیلات هستیم و توانستیم تعهد اشتغال ۱۵۰۰ نفر را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز