خبرگزاری کار ایران

فردا چهارشنبه؛

مدارس همدان در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۱۸۹

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کلاس های مدارس تمامی دوره های تحصیلی این استان فردا، چهارشنبه نهم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل بوده و آموزش ها به شکل مجازی در بستر شبکه شاد انجام می شود.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه که سه شنبه شب صادر شده آمده است: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان مبنی بر بارش و کولاک برف، کاهش محسوس دما و همچنین اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه های استان و یخبندان سطح معابر در اکثر نقاط استان، آموزش ها در تمامی دوره های تحصیلی مدارس سراسر استان، فردا در ۲نوبت صبح و بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا چهارشنبه تعطیل هستند.

مدارس همدان در برخی مناطق و مقاطع تحصیلی در ۲ روز گذشته بدلیل برف و سرما تعطیل و آموزش ها غیرحضوری شده بود.

هواشناسی اعلام کرده سامانه بارشی که از امروز سه شنبه وارد همدان شده تا اواخر هفته فعال است و همچنین تا روز جمعه شاهد کاهش محسوس دمای هوا در این استان خواهیم بود.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز