خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۶۲

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در شهرستان جاسک خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،  سردار علی اکبر جاویدان  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد و متواری شدن قاتل به استان سیستان وبلوچستان ، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان جاسک با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از حضور مجدد قاتل در این شهرستان مطلع که  ضمن شناسایی مخفیگاه متهم، با تشکیل چند تیم عملیاتی به محل اختفاء قاتل در محله غریب آباد اعزام شدند.

این مقام انتظامی استان اظهارداشت: با توجه به اینکه مخفیگاه متهم داری سه ساختمان مجزا بوده هر اکیپ به یک ساختمان وارد شده ، که از پشت بام یکی از ساختمان ها بسمت مامورین تیراندازی که در یک درگیری و تیر اندازی متقابل قاتل در سلامت کامل دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد:  قاتل متواری دستگیر شده با رعایت ملاحظات امنیتی به پلیس آگاهی انتقال که در بازجویی و تحقیقات صورت گرفته صراحتا به قتل مقتول اعتراف کرد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز